Lihtne nipp, mis aitab kontroriinimesel jõusaali vältida

Kiropraktik Karl Pärjamäe
Kiropraktik Karl PärjamäeFoto: www.piritakiropraktik.ee
Kiropraktik Karl Pärjamäe pakub välja lihtsa nipi, kuidas kontoriinimene töö käigus end vormis saaks hoida, selle asemel, et pärast tööd veel mitu tundi jõusaalis kulutada.

"Kõige parem ja lihtsam viis on võtta stopper – mulle see nipp väga meeldib, kuna tegin nii oma lõpueksamit -, panna iga kahekümne minuti või poole tunni tagant käima ja kui see hakkab tirisema, siis tõused püsti, jalutad paar ringi ja tood endale klaasi vett. Kui sul seda ei ole, istud maha ja teed tööd edasi. Tuleb lihtsalt end püsti ajada ja kaks sammu jalutada," räägib Pärjamäe portaalis arikatel.ee.

Ta jätkab, et kui vaadata, palju inimesed igapäevaselt kontoris tõusevad ja jalutavad, siis seda on ikka väga vähe. "Ja alles siis, kui see inimene paneb stopperi käima, saab ta aru, kui vähe ta varem liikus," tõdeb Pärjamäe. "Sa võid mõelda, et oled maru tervislik, lähed õhtul veel MyFitness’isse hantleid loopima, aga see seda kaheksatunnist istumist tasa ei tee. Liikuda tuleb terve päeva jooksul, mitte ainult õhtul või hommikul trennis."

Rohkem saab tema soovitusi lugeda intervjuu algallikast.

Äripäev
21. March 2016, 12:23
Vaata EST või RUS arhiivi