Toitumine (151 vastet)

Milliseid muutusi peaks sügisel menüüs tegema?

Suvepuhkustest ammutatud energiast paraku terveks aastaks ei piisa. Et end ka sombusel ajal hästi tunda, tasub igapäevane menüü kriitilise pilguga üle vaadata.

Suvepuhkustest ammutatud energiast paraku terveks aastaks ei piisa...

Maailma mured toiduga: nälg vs ülesöömine

Maailmas on seoses toiduga kaks suurt probleemi: toidupuudus arengumaades ning ülesöömine arenenud riikides.

Maailmas on seoses toiduga kaks suurt probleemi: toidupuudus..

10 hügieenitoimingut, mida köögis meeles pidada

Hügieenispetsialist Annika Gorelova juhib tähelepanu kümnele toiduhügieeni aspektile, mida köögis toimetades silmas pidada.

Hügieenispetsialist Annika Gorelova juhib tähelepanu kümnele..

Magustaja tekitab isu nõiaringi

Kunstlik magustaja võib näida küll suhkru süütu asendajana, kuid tegelikult hoopis suurendab söögiisu, ütleb Tallinna Tehnikaülikooli toitumisinstituudi emeriitdotsent Tiiu Liebert.

Kunstlik magustaja võib näida küll suhkru süütu asendajana, kuid..

3 küsimust tervisenõustajale kohvist ja süsivesikutest

Koolitaja ja tervisekonsultant Mirko Miilits annab nõu, kui palju tarbida süsivesikuid, juua kohvi ja mida üldse vältida. Oktoobri lõpus saab kuulama minna ka tema koolitust.

Koolitaja ja tervisekonsultant Mirko Miilits annab nõu, kui palju..

Väsimus ja kurnatus võib tähendada rauapuudust

Rauapuudus kujuneb organismis välja järk-järgult ning tavaliselt algab see negatiivse rauabilansiga, kui rauda omastatakse igapäevasest vajadusest vähem.

Rauapuudus kujuneb organismis välja järk-järgult ning tavaliselt..

Paljud toidurasvad on kasulikud

Toidurasvad on vajalikud, sest need on toidu aroomiainete kandjad ja täiskõhutunde tekitajad. Rasvata on toit tuimem ja maitsetum. Kuidas aga heal ja halval rasval vahet teha?

Toidurasvad on vajalikud, sest need on toidu aroomiainete kandjad ja..

Magneesiumivajadus sõltub eluviisist

Kui inimene kurdab jalakrampide üle, tunneb kroonilist väsimust, on tihti närviline ja kannatab ebakvaliteetse une all, võib kõigi nende murede põhjustajaks olla magneesiumipuudus, räägib Apotheka proviisor Merle Niglas.

Kui inimene kurdab jalakrampide üle, tunneb kroonilist väsimust, on..

Aina enam lapsi saab aastasena rinnapiima

Mullu sai toiduks rinnapiima varasemast enam kuue kuu ja ühe aasta vanuses Eesti lapsi.

Mullu sai toiduks rinnapiima varasemast enam kuue kuu ja ühe aasta..

Ekspert: Ükski toit üksi ei ole tervislik või ebatervislik

Kuigi väga paljud loodavad toitumisnõustamise käigus saada väga konkreetseid juhiseid – justkui veeretades vastutusekoormat kellegi teise õlule – siis tegelikkuses on nõustamisprotsess nõustaja ja kliendi ühine looming.

Kuigi väga paljud loodavad toitumisnõustamise käigus saada väga..

Kõiki seeni ei tasu suhu ajada

Kui kevadel oli ohuks piibelehe pesto, siis sügisel võib sousti sisse sattuda mürgiseid seeni, mis põhjustavad vaevusi kõhuvalust tõsise mürgistuseni.

Kui kevadel oli ohuks piibelehe pesto, siis sügisel võib sousti sisse ..

Kontrolli, kas sa toitud tervislikult

Tervise Arengu Instituut vahendab kõikidele soovijatele veebipõhist programmi, mille abil saab igaüks ise kontrollida, kas tema toitumine vastab Eesti riiklikele ea- ja soopõhistele toitumissoovitustele.

Tervise Arengu Instituut vahendab kõikidele soovijatele veebipõhist..

Veganlus on kui tervisesport lumelaual

Eesti arstitudengid on seisukohal, et veganlus on küll tervisele kasulik, kuid sellega on kergem eksida kui segatoitumisega.

Eesti arstitudengid on seisukohal, et veganlus on küll tervisele..

Mitmepalgeline mõistatuslik tsöliaakia

Tsöliaakia korral võib patsientidel olla nii perearstide kui ka kümnete erinevate erialade arstide poole pöördumisel esitada vägagi erinevaid terviseprobleeme, ütleb Tartu Ülikooli Kliinikumi lastekliiniku ja Tartu Ülikooli lastekliiniku arst Oivi Uibo.

Tsöliaakia korral võib patsientidel olla nii perearstide kui ka..

Liigne vitamiinide söömine võib tekitada vähki

Arstide väitel ei kaitse suur vitamiinide söömine haiguste ega vähi eest. Pigem vastupidi, teatud vitamiinid ja toidulisandid hoopis suurendavad uuringute järgi vähiriski.

Arstide väitel ei kaitse suur vitamiinide söömine haiguste ega vähi..

Vaata EST või RUS arhiivi