Mis on TU+ sisuturundus?

Sisuturundus TU+ on moodne trend kogu maailmas, mille läbi ettevõtted tutvustavad oma parimaid kogemusi, tooteid ja teenuseid.

Sisuturundusliku TU+ artikli põhifookus on:

  • ettevõte ise,
  • ettevõtte toode või teenus.

Tavapäraselt jutustab TU+ artikkel, kuidas ettevõtte tegevus, toode või teenus muudab nii olemasolevate kui ka tulevaste klientide tegevust lihtsamaks, kasumlikumaks ning tõstab konkurentsivõimet. 

Parima tulemuse ja loetavuse saavutamiseks on soovitav kasutada TU+ artiklites:

  • ettevõtte kogemusi,
  • klientide kogemusi,
  • toote või teenuse kujunemise lugu või kogemust,
  • ettevõtte juhtkonna arvamust sektori olukorrast,
  • jne.

Lisaks TU+ artiklile uudisena on TU+ tehtav ka fotogaleriina, videona, veebirakendusena, tootetutvustusena jne. 

TU+ artikkel lähtub alati artikli eest tasunud kliendi huvidest ning seal sisalduva info tõesuse eest vastutab klient. Artiklite professionaalsuse tagamiseks ja uudisväärtuse tõstmiseks kasutame kirjutamisel professionaalseid kirjutajaid.

Äripäev
17. November 2015, 12:33
Vaata EST või RUS arhiivi